ODWIEDZAJĄ MNIE...

czwartek, 3 stycznia 2013

CK CONTRADICTION EDP

Nuty zapachowe: 
nuta głowy: róża, peonia, jaśmin, konwalia 
nuta serca: eukaliptus, kwiat gruszy, orchidea 
nuta bazy: sandałowiec, bób tonka. 





Grafitowy idealnie dopasowany i pokazujący sylwetkę elegancki żakiet. Czarne szpilki, które delikatnie stukają w posadzkę. Perfekcyjnie upięte blond włosy. Nienaganny uśmiech i ... zapach. Roznoszący się wokół tej kobiety zapach, to jaśmin w innej wersji niż zwykle jest chłodny, stonowany, ale jednocześnie niesamowicie miękki jakby wtapiał się w nosicielkę. Jaśmin biję się z różą, delikatną ledwie wyczuwalną, ale starającą się wybić.  Całość jest pudrowa i jakby trochę metaliczna. Fenomenem Contradiction jest to, że są niesamowicie zimne by za chwilę otulić nas ciepłym szalem. Zapach jest bardzo trwały, ogoniasty, mocno wyczuwalny przez otoczenie - ale bardzo lubiany. Flakon dla większości brzydal dla mnie jest piękny i idealnie podkreśla zapach. Mleczne szkło i ten gigantyczny srebrny korek, elegancja i minimalizm. Cotradiction są idealnym zapachem do biura, na spotkania biznesowe, ale dobrze się je nosi również podczas urlopu kiedy chcemy dodać sobie elegancji. 

5 komentarzy:

  1. Skoro w zapachu jest coś pudrowego , to koniecznie muszę go powąchać przypuszczam ,że będzie w Douglasie . Tyle kupuję lub zamieniam sie w ciemno iż parę razy mogę coś prędzej osobście sprawdzić , przynajmniej to co jest osiągalne w perfumeriach . Osobiście lubię perfumy z pudrową nutą tak , że nie omieszkam go wypróbować . EWCIA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli lubisz pudrowe zapachy to ten z pewnością przypadnie Ci do gustu :)

      Usuń
  2. Właśnie lubię pudrowość w zapachach , ale umiarkowaną i dziś do mnie w paczce przyszły dwa zapachy Juicy Couture- Couture, Couture i Juicy Couture , która posiada lekką pudrowość , już się nimi pochwaliłam przed chwią na blogu u P.Kasi - Wyznania edp/edt holiczki , cieszę sie nimi bardzo , choć to nie mój pierwszy nabytek w zapachach w tym roku , ale zrobiły na mnie wrażenie , przypadły mi do gustu .
    Choć nie powiem ,że o nich myślałam czy były na mojej liście perfumiarskich zakupów owszem , może w bliżej nie określonej przyszłości bo coś już o nich wiedziałam i miałam w domu te dwie próbki zapachów , ale traf chciał , że jedna osoba miala akurat do sprzedania właśnie oba , nowe zresztą .Z pewnością połowa wiele kobiet nimi nie pachnie. EWCIA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. większość zapachów Juicy Couture mają taką ciekawą kremowo-pudrową nutę, bardzo mi się to w nich podoba :)

      Usuń
  3. Howdy! I know this is kind of off topic but I was wondering which blog
    platform are you using for this website? I'm getting fed up of Wordpress because I've had problems with hackers and I'm looking at alternatives for another platform. I would be awesome if you could point me in the direction of a good platform.

    My blog post: Methadone Clinics

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)